شرایط سخت اقتصادی آسان می شود/صنایع دستی فرصت اقتصادی برای کشور

آیت الله طباطبایی نژاد گفت:‌ شرایط سخت اقتصادی به زودی با اصلاح ساختارها، رفع موانع و توسعه آن آسان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به ایرادات آژانس هسته ای پیرامون فعالیت های ایران اظهارداشت: آنان دائم بهانه جویی می کنند و تنها خواهان تعطیلی پیشرفت هسته ای و کارهای نظامی در این حوزه ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: هر چقدر هم به بهانه های آنان پاسخ داده شود، مورد دیگری را مطرح و مطیع آن ها شدند مطالبه اصلی آژانس و دشمنان است.

 

وی ادامه داد: حرکت انقلابی و توسعه تجهیزاتی و علمی خودمان را در کشور با استفاده از توان داخلی ادامه می دهیم و جای نگرانی و ترسی در برابر آنان نیست.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به تهدیدها و تحریم های اقتصادی تصریح کرد: شرایط سخت اقتصادی به زودی با اصلاح ساختارها، رفع موانع و توسعه آن آسان می شود و وضع مردم بهتر خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: دشمن با چنین وضعی به دنبال ناکارآمدی نظام و ایجاد ناامیدی در بین مردم بوده که بر این اساس روش آنان روشن شده و مردم فریب توطئه استکبار را نمی خورند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به حوادث کشورمان مثل قطار مشهد، اذعان داشت: چنین حادثه هایی در اثر کوتاهی برخی از افراد انجام می شود که مشکلات آن گریبانگیر مردم و از طرفی دولت مقصر شده است.

وی یادآورشد: نباید در قضاوت نسبت به حادثه همه مشکلات را متوجه دولت کنیم چرا که نقشی در این حوزه داشته و یک کوتاهی فردی چنین حادثه ای را ایجاد کرده است.

 

صنایع دستی فرصت اقتصادی برای کشور

 

امام جمعه اصفهان با اشاره به روز جهانی صنایع دستی گفت: این هنر در کشورمان قدمت زیادی دارد و امروزه نیز در بین مردم رواج یافته است.

وی خاطرنشان ساخت: صنایع دستی فرصت اقتصادی برای کشور بوده و امکان توسعه مالی و درآمدزایی را ایجاد می کند.

 

آیت الله طباطبایی نژاد اذعان داشت: باید زمینه فراگیری آموزش نسل جوان در کنار اساتید بزرگ این رشته فراهم شود و نسل جدید هم از آن استفاده کنند.

وی به سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب و آغاز رهبری امام خامنه ای اشاره کرد و گفت: شخصیت امام راحل برای همه دارای جایگاه ویژه ای است و انتخاب رهبر جدید با گذشته بیش از سه دهه عظمت و توانمندی ایشان را بیشتر معرفی کرده است.

کد خبر 1184324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha