بقعه صالح پیامبر، قطب فرهنگی مذهبی می شود

حجت الاسلام موسوی خراسانی با تشریح چگونگی ساخت بقعه صالح پیامبر در ارتفاعی بیش از دوهزار متری با وجود مسیری صعب‌العبور توسط مردم گلپایگان، از تبدیل این مکان به قطب فرهنگی، مذهبی و گردشگری با کمک خيران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر به برگزاری دعای ندبه در بقعه صالح پیامبر با حضور  مردم و مسئولان شهرستان گلپايگان اشاره کرد و گفت: این بقعه سابقه تاریخی حدود ۸۰۰ تا هزار ساله دارد و مردم برکات آن را مشاهده کردند، جاده صعب العبوری دارد اما با همت مردم و خيران ۲۰ هزار مترمربع پارکینگ در ارتفاعی بیش از دو هزار متری ساختند و هدف تبدیل این مکان به قطبی فرهنگی، مذهبی و گردشگری است.
 

امام جمعه گلشهر با یادآوری این موضوع که مردم در روز عاشورا به میزان شناخت خود، برای ابراز ارادت به امام حسین (ع)، به میدان می آیند، بیان کرد: فراهم کردن امکانات در بقعه صالح پیامبر گلپايگان با وجود جاده ای نا مناسب نشان از اعتقاد مردم دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای استفاده از سرمايه ایمان مردم برای تولید عمل صالح، توصیه کردند.

وی با اشاره به شهادت صیاد خدایی که به صورت ناجوانمردانه در مقابل منزلش مورد هدف قرار گرفت، ادامه داد: شخص دوم موساد و مسئول ترور های این رژیم را با وجود تیمی محافظت شده، در کمتر از ۱۰ روز برای انتقام شهید، کشته شد و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی است که در برابر ضربه ای، چند برابر ضربه خود را می زند.

حجت الاسلام موسوی خراسانی به سخن اخیر یکی از کارشناسان برجستة اسرائیلی مبنی بر راستی ايران در برابر هرگونه خطای اسرائیل برای شخم زدن این رژیم، بر بن بست رسیدن این رژیم تاکید کرد.

کد خبر 1184336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha