فیلم موهن حماقت دشمن است / برائت از مشرکین باید دولت های عربی را نسبت به رابطه با اسرائیل بیدار کند

حجت الاسلام صفری گفت: مسئله فیلم عنکبوت مقدس از حماقت دشمن است و باعث شد مردم بیشتر به امام رئوف روی بیاورند و محبتشان بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لاهرود، حجت الاسلام «حسن صفری» در خطبه های این هفته نماز جمعه که در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار شد، گفت: بزرگترین ویژگی انقلاب، معنویت است که انقلاب های دیگر فاقد آن است، اگر معنویت نباشد انقلاب از مسیر اصلی منحرف می شود.

 

امام جمعه لاهرود افزود: الان جنگ روانی است باید بیشتر هوشیار و مواظب باشیم و فریب و جنگ روانی دشمن را با فضای مجازی افشا کنیم.

 

 وی ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) به فیلم عنکبوت مقدس اشاره کرد و ادامه داد: مسئله فیلم عنکبوت مقدس از حماقت دشمن است و باعث شد مردم بیشتر به امام رئوف روی بیاورند و محبتشان بیشتر شود.

 

حجت الاسلام صفری در ادامه سخنان خود با اشاره به دیدار کارگزاران و مسئولین حج با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: برائت از مشرکین و ظلم و جنایات آمریکا را باید افشا کرد تا دولت های عرب و غیر عرب بدانند از رابطه با رژیم صهیونیستی هیچ سودی نخواهند برد.

 

امام جمعه لاهرود با بیان اینکه حج ستون زندگی بشر، عامل وحدت امت اسلام و تعلیم ساده زیستی است، تصریح کرد: فرصت حضور در مسجد الحرام و مسجد النبی مغتنم است و طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، سراغ اختلافات شیعه و سنی نروید و در نماز جماعات آنها شرکت کنید و در شان یک مومن قدردان حج ابراهیمی نیست که بازار گردی کند.

 

خطیب نماز جمعه لاهرود در ادامه توقیف کشتی نفت ایران توسط کشور یونان و مصادره نفت آن توسط آمریکا را دزدی دریایی دانست و تاکید کرد: با اقتدار غیور مردان سپاه پاسداران و گوشمالی حسابی به دشمن با توقیف دو کشتی نفتی آنان، کشتی نفتی ما را آزاد کردند و این درس عبرتی  برای دیگران باشد که ما درباره امنیت کشورمان با کسی شوخی نداریم.

 

وی در ادامه اهمیت پرداخت مالیات را یادآور شد و گفت: اخذ مالیات در همه جای دنیا از هنرمندان متدوال است به طوری که از همه اقشار اعم از کارگر، معلم، کارمند، تولیدی و کسبه مالیات می گیرند در صورتی که از سلبریتی ها که میلیاردی پول می گیرند و فیلم بازی می کنند مالیات پرداخت نمی کنند.

 

امام جمعه لاهرود بر خدمت هرچه بیشتر مسئولین به مردم تاکید کرد و افزود: طبق فرمایش پیامبر اکرم (ص) هرکس بیشتر خدمت کند سید و خادم و رئیس قوم است بنابراین مسئولان خادم مردم هستند و باید سبک زندگی اسلامی را ترویج کنند تا مردم طعم شیرین خدمت خالصانه و صادقانه را بچشند نه اینکه به سمت فرهنگ و سبک زندگی غربی بروند.

 

وی به اهمیت پرداخت زکات اشاره کرد و بیان کرد: در روایات آمده است اموالتان را با پرداخت زکات بیمه کنید و زکات شرط قبولی عبادات است.

 

حجت الاسلام صفری در بخش دیگری از سخنان خود به همخوانی سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی ها اشاره کرد و یادآور شد: اجتماع عظیم سربازان امام زمان (عج) و دهه نودی ها در همخوانی سرود سلام فرمانده در اردبیل و مشگین شهر قابل تحسین و تمجید است.

 

وی  از زحمات و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر لاهرود و مساعدت 250 میلیون تومانی خیر بزرگوار اهل لاهرود و همه دستگاه هایی که در امر برق رسانی و تیرگذاری به ایستگاه پمپاژ آب سد سبلان  به باغات لاهرود دخیل بودند قدردانی کرد.

 

امام جمعه لاهرود خاطرنشان کرد:  برای آسفالت ریزی و روکش آسفالت نیز در بخش لاهرود بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که از جمله آسفالت راه روستای گل چشمه، قدیرلو، شابیل، قوتورسویی و راه قدیمی لاهرود به نقدی علیا است.

 

وی به مشکلات شهری لاهرود نیز اشاره کرد و از مسئولان منطقه و منتخبان مردم خواست تا نسبت به وظایف خود و رفع مشکلات مردم و شهر تلاش  کنند.

کد خبر 1184351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha