طرح ۳۱۳در مازندران اجرا شد

معافی گفت: طرح ۳۱۳ با حضور ۱۶ روحانی طرح هجرت در ۲۰ روستا از ۱۰ شهرستان در مازندران این طرح در مرحله مقدماتی انجام و مشکلات و نیاز خانواده های تحت حمایت شناسایی شده و برای رفع آن اقدام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «میثم معافی» امروز(۲۱خرداد) در جمع خبرنگاران ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی کمیته امداد مازندران اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب تبلیغ چهره به چهره و... درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد انجام می شود.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: طرح ۳۱۳ با حضور ۱۶ روحانی طرح هجرت در ۲۰  روستا از ۱۰ شهرستان در مازندران این طرح در مرحله مقدماتی انجام و مشکلات و نیاز خانواده های تحت حمایت شناسایی شده و برای رفع آن اقدام شد.

 

معافی افزود: در این طرح روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات نیازمندان بوده و برای رسیدن این خانواده ها به توانمندی در بخش های مختلف تلاش می کنند.

 

وی تصریح کرد: این طرح بامحوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی طرح هجرت با سه شعار محوری مردمی سازی امور رسیدگی به محرومان که مورد تاکید مقام عظمی ولایت است؛ مردم محوری، محله محوری و مسجدمحوری اجرا شد.

 

معافی گفت: طرح ۳۱۳  از سال گذشته آغاز و با ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی طرح هجرت که متشکل از تعدادی از خواهران و برادران معتمد محلی است، به شناسایی و مدیریت حل مسائل خانواده محور می پردازند.

کد خبر 1184390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha