حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان سوادکوه شمالی

همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با استقبال مردم و مسئولین شهرستان سوادکوه شمالی وارد این شهرستان شد.

«علی نجفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت دهه کرامت بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان سوادکوه شمالی برای رفع محرومیت با هدف ترویج سیره رضوی در طول سال پای کار هستند، اظهار کرد: خادمیاران رضوی در کنار رفع آلام نیازمندان برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی این قشر از جامعه نیز اقداماتی را انجام می دهند.

 

مدیر کانون خدمت رضوی سوادکوه شمالی گفت: کاروان خادمان امام رضا(ع) با عنوان «کاروان زیر سایه خورشید» به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت با حضور در شهرستان سوادکوه شمالی این شهرستان را به عطر حرم مطهر رضوی معطر کردند  خادمان امام رضا (ع)  پس از ورود به شهرستان در اولین برنامه خود گلزار شهدای گمنام شیرگاه را زیارت و عطر افشانی کردند.

وی افزود: خادمان امام رضا(ع) در ادامه سفر  در شهرستان سوادکوه شمالی در آستانه امامزاده بوبر کیا سلطان روستای بورخانی، روستای ایوک، روستای حاجیکلا، مسجد جامع شیرگاه حضور یافتند و  با مردم ولایتمدار سوادکوه شمالی دیدار کردند و با مولودی خوانی و مدیحه سرایی در وصف حضرت فاطمه معصومه (س) و آن امام رئوف،  و توزیع هدایای متبرک امام رضا (ع) صفای معنوی خاصی را به این شهرستان بخشیدند.

نجفی بیان کرد: خادمان امام رضا(ع)  با حضور در منزل شهیدان «رسولی» و «گلزاده» ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا تجلیل کردند.

 

وی یادآورشد: هر ساله همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با هدف معرفی فرهنگ ناب رضوی و نشر معارف اهل بیت (ع) در سراسر کشور به ویژه استان مازندران طریق الرضا(ع) حضور پیدا می کنند.

کد خبر 1184420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha