همزمان با دهه کرامت بزرگترین پرچم رضوی در تپه های عباس آباد بر افراشته می شود

علی رضا جانه از برافراشتن بزرگترین پرچم رضوی در تپه های عباس آباد شهر تهران خبر داد و گفت: همزمان با ایام دهه کرامت پرچم های امام رضا(ع) را در سطح شهر به نمایش در می آیند.

 

«علیرضا جانه»،  دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان تهران درباره  برنامه های این کانون در دهه کرامت به نیازمندان به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: دفاتر خدمات آستان قدس رضوی استان تهران در 22 منطقه  شهر تهران و 15 شهرستان  استان تهران خدمات مختلفی را به مردم نیازمند و به خصوص آسیب دیدگان اجتماعی و افرادی که مشکلاتی دارند، ارایه می دهد.

 

وی با اشاره به موارد مختلف کمک های خادم یاران رضوی  به نیازمندان اظهار کرد: خادم یاران رضوی هر نوع تخصصی که دارند را می توانند به نیازمندان ارایه دهند این خدمات شامل خدمات آموزشی، اجتماعی  و درمانی می شود؛ به عنوان مثال هر خادم یار رضوی به عشق امام رضا(ع) بسته به تخصصی  که دارد می تواند به نیازمندان و اسب دیدگان اجتماعی کمک کند اگر معلم است به آموزش فرزندان خانواده های نیازمند کمک کند اگر نقاش است به آنها آموزش نقاشی دهد .

 

دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان تهران درباره ارایه های بسته های معیشتی و فرهنگی به نیازمندان از سوی خادم یاران رضوی گفت: این خدمات هم بسته های فرهنگی و هم بسته های مواد غذایی را شامل می شود.  از دید ما خدمت به آقا امام رضا (ع)  فقط در صحن حرم مطهر نیست، بلکه خدمت می تواند در تمام شهرها و مناطق باشد. خادم یاری که می خواهد در حرم دو شیفت خدمت گذار زائر آستان باشد  بسته به شغلی که دارد می تواند به افراد نیازمند خدمات ارایه دهد مثلا کسی پزشک است می تواند با درمان رایگان افراد نیازمند خدمت خود را به امام رضا ارایه دهد.

 

علی رضا جانه درباره برافراشتن پرچم آستان مقدس رضوی در سطح شهر تهران و کشور گفت: در دهه کرامت خیلی از افراد می خواهند  اما نمی توانند در مشهد حضور پیدا کنند؛ ما خدام آستان قدس رضوی  در راستای عطر افشانی و گسترش فضای معنوی در کشور با پرچم های رضوی  معنویت را در جامعه منتشر می کنیم و قرار نیست که تنها در حرم خدمات به زائران ارایه دهیم.

 

وی تصریح کرد: خادمان حرم آستان مقدس رضوی با حضور در برنامه های متنوع در سطح شهر تهران و ارایه خدمت به نیازمندان باعث تجدید قوای مردم  می شوند و بر همه کسانی که عشق امام رضا (ع)دارند تاثیر می گذارند و همین برای آنها روحیه بخش است.

 

علی رضا جانه از برافراشتن بزرگترین پرچم رضوی در تپه های عباس آباد شهر تهران خبر داد و گفت: همزمان با ایام دهه کرامت ما یک سری پرچم های امام رضا(ع) را در سطح شهر به نمایش درآوردیم، از جمله پرچم هایی که به نام امام رضا (ع)مزین است پرچمی است که در تپه های عباس آباد برافراشته می شود.

 

کد خبر 1184445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha