دهه کرامت تجلی انسان کامل در مقام رضا و مهربانی است/ مسجد مأمن مهربانی و کرامت

حجت الاسلام مرادی از مسجد به عنوان مأمن مهربانی و کرامت نام برد و گفت: دهه کرامت تجلی انسان کامل در مقام رضا و مهربانی است به همین منظور در مساجد استان با هدف ترویج فرهنگ رضوی ویژه برنامه های تبیینی در قالب جشن میلاد و برپایی سخنرانی برگزار می شود.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» با تبریک سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دهه کرامت تجلی انسان کامل در مقام رضا و مهربانی است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز و رئیس مجمع خیرین مسجد ساز در این استان اظهار کرد: وجود مبارک و پر از مهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تجلی گاه معرفت و اوج مقام انسان کامل در مرحله رضا و مهربانی است. 

 

به گفته وی، کرامت و محبت دو سرفصل اصلی در فرهنگ رضوی است که به واسطه وجود مبارک حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تجلی یافته است. 

 

وی اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در سال گذشته شاهد افتتاح و راه اندازی مرکز نیکوکاری کرامت بودیم که این مرکز با توجه به مناطق حاشیه نشین در صدد رسیدگی به محرومان است. 

 

وی ادامه داد: ایجاد و امکان تولید و توزیع محصولات خانگی با محوریت این مرکز نیکوکاری با هدف تأمین نیاز خانواده ها و ایجاد کارآفرینی در دستور کار این مرکز نیکوکاری است.

 

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: برپایی جشن ویژه خانواده های کم برخوردار با رویکرد برنامه های فرهنگی از جمله این برنامه ها با محوریت این مرکز نیکوکاری است. 

 

سرپرست رسیدگی به امور مساجد استان البرز خاطرنشان کرد:  دهه کرامت تجلی انسان کامل در مقام رضا و مهربانی است به همین منظور در مساجد استان با هدف ترویج فرهنگ رضوی ویژه برنامه های تبیینی در قالب جشن میلاد و برپایی سخنرانی برگزار می شود. 

کد خبر 1184467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha