توزیع ۵میلیارد ریال جهیزیه بین نوعروسان نیازمند جویباری

کیانی از توزیع ۵میلیارد ریال جهیزیه به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و به همت کمیته امداد جویبار و با همراهی خیرین و خادمیاران رضوی بین ۱۳زوج نیازمند خبر داد.

«نادر کیانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با اشاره به اینکه هرساله خادمیاران رضوی به‌صورت خودجوش زمینه گرامیداشت دهه کرامت و حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در این شهرستان را فراهم می‌کنند، اظهار کرد: تلاش شده در این ایام با اجرای برنامه‌های فرهنگی عطر و بوی رضوی در همه‌جا استشمام شود.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان جویبار با بیان اینکه رفع آلام نیازمندان در طول سال به ویژه در ایام منتسب به ولادت امام مهربانی ها در دستور کار قرار دارد،‌گفت:  همزمان با دهه کرامت ولادت با سر سعادت حضرت امام رضا (ع) کمیته امداد جویبار در راستای کمک به نوعروسان و تازه دامادها و ازدواج آسان با شناسایی زوج های جوان تحت پوشش با کمک خیرین و خادمیاران رضوی جویبار سری دوم جهیزیه شامل ۵ کالای اساسی به ارزش ۵ میلیارد ریال به ۱۳ زوج جوان اهدا شد.

وی افزود: در سال جاری ۳۲ جهیزیه تا کنون به زوج های جوان اهدا شد و هیچ زوج جوان تحت پوشش کمیته امدادی در جویبار نیست که در سال جاری از این کالای اساسی برخوردار نشده باشد.

 

کیانی یادآور شد:در سال جاری ۱۱میلیارد ریال خیرین به زوج های جوان برای تهیه جهیزیه کمک کردند که این مبلغ صرف خرید کالای اساسی شده است.

کد خبر 1184529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha