یکی از مسئولیت های آموزش و پرورش ساماندهی مراکز پیش دبستانی است

شوشتری گفت: یکی از مسئولیت های سنگین آموزش و پرورش بحث ساماندهی مراکز پیش دبستانی در سال جاری است که با برنامه ریزی های انجام شده به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید امیر شوشتری» در جلسه ستاد طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: در راستای سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص عدالت آموزشی، آموزش و پرورش خراسان رضوی بهره مندی حداکثری نوآموزان به ویژه نوآموزان مناطق محروم از خدمات طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی را در دستور کار قرار داده ایم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: پوشش حداکثری این طرح در سراسر استان بدون تحمیل هزینه بر خانواده ها از اهداف اصلی آموزش و پرورش خراسان رضوی است، این امر مستلزم همکاری و همیاری سایر دستگاه ها به ویژه علوم پزشکی، مراکز بهداشت استان و بهزیستی می باشد.

 

شوشتری اظهار داشت: شناسایی و سنجش اولیه نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی جهت بهره مندی بهتر از امکانات آموزشی و پرورشی و هدایت های لازم تحصیلی ضروری است.

 

وی بیان داشت: اداره استثنایی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران به بلوغ سازمانی خود رسیده است، امروزه در بخش توسعه و فراگیری کامل نیازمندی هایی احساس می شود تا همه دانش آموزان و نوآموزان از بهترین شرایط بهره مند شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: یکی از مسئولیت های سنگین آموزش و پرورش بحث ساماندهی مراکز پیش دبستانی در سال جاری است که با برنامه ریزی های ریخته شده به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

کد خبر 1184588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha