نشر فرهنگ و تفکر جهادی از کار جهادی اهمیت بیشتری دارد

باوقار، با بیان اینکه گروه‌های جهادی با خدمت در مناطق محروم تفکر و فرهنگ جهادی را منتقل می‌کنند، گفت: نشر فرهنگ و تفکر جهادی اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « یاسین باوقار » در گفتگویی خبری با تاکید بر اینکه کار جهادی باید صحیح و به موقع صورت گیرد و فعالیت‌های جهادی باید با شناسایی دقیق و هدفمند انجام شود، اظهار کرد: در واقع باید به موقع تصمیم درست را گرفت و به موقع عملیات را آغاز و به موقع به اتمام رسانید.

 

وی با ذکر این نکته که فعالیت‌های جهادی بدون نام و نشان صورت می پذیرد و جهادگران به دنبال دیده شدن نیستند افزود: بنای کار جهادی اخلاص و تواضع است، خودنمایی و ریا در بین جهادگران جایی ندارد جهادگران عمدتاً در مناطقی فعالیت می‌کنند که محروم و صعب العبور است و نیاز دارد محرومیت زدایی صورت گیرد که اجر و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان با اشاره به اینکه معمولاً کار جهادی در محیط و مناطقی انجام می‌شود که بحران زده از سیل و زلزله است، گفت: نشر فرهنگ و تفکر جهادی از کار جهادی اهمیت بیشتری دارد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: فعالیت های ارزشمند جهادگران باید به صورت هنرمندانه نشر پیدا کند امروز که دشمن یارای جنگ نظامی با ایران اسلامی را ندارد جنگ نرم به راه انداخته و از طریق فضای مجازی در حال تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.

 

وی عنوان کرد: گروه های جهادی باید از لحاظ رسانه ای  خود را تقویت کنند جهاد رسانه ای انجام دهند جهادگران باید در عرصه های مختلف رسانه‌ای خود را توانمند کنند.

 

باوقار تاکید کرد: مسئولین گروه های جهادی و مسئولین بسیج سازندگی نواحی باید این مسئله را با جدیت دنبال کنند هر جهادگر یک رسانه باشد و منتظر نمانند، شروع کنند، از فعالیتهای خود فیلم تهیه کنند.

 

وی افزود: گروههای جهادی باید کارهای خود را رسانه ای کنند زیرا کارهای خوب و موفق باید به اطلاع مردم رسانده شود هم باید فرهنگ کار و ایثار و خدمت رسانی به مردم، دیده شود و هم بُعد محرومیت به اطلاع مردم رسانده شود زیرا با این کار هم همدلی مردم بیشتر خواهد شد و هم آگاهی مردم و مسئولین نسبت به بُعد محرومیت استان بیشتر خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1184604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha