بازرسی و آزمون ۳۳۳ نازل سوخت مایع در استان ایلام

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: ۳۳۳ نازل‌ عرضه سوخت مایع در سراسر استان از ابتدای جاری تاکنون مورد بازرسی و آزمون گرفته است.

«مهناز همتی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: کارشناسان اداره‌ کل استاندارد این استان با هدف نظارت و کنترل هرچه بهتر نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ۳۳۳ نازل‌ سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال جاری مورد آزمون و عملکرد یک نازل نفت گاز مردود اعلام شد.

 

وی افزود: بررسی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت، یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد و از مصادیق حقوق شهروندی است و به صورت فصلی و موردی باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد. 

 

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: پس از بازدید و بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد، از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

 

همتی بیان کرد: آزمون صحت وسایل سنجش از جمله نازل‌های عرضه سوخت مایع با توجه به وظایف و ماموریت های تعیین شده در ماده هفت قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می شود، در زمان استفاده از نازل های سوخت در جایگاههای عرضه سوخت مایع حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان ایلام اطلاع دهند.

کد خبر 1184616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha