اولویت آموزش و پرورش جهرم در تهیه لباس فرم دانش آموزان قیمت و کیفیت مناسب است

بخشی گفت: اولویت آموزش و پرورش جهرم تهیه لباس فرم ارزان قیمت و باکیفیت است به نحوی که فشار اقتصادی به والدین تحمیل نشود و قیمت آن ارزان تر از خرید به صورت آزاد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «یوسف بخشی»، امروز (شنبه ۲۱ خرداد) در جلسه مشترک با رئیس اتحادیه خیاطان شهرستان جهرم گفت: دانش آموزان و فرهنگیان موظف هستند مطابق با دستورالعمل پوشاک که از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس به آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود اقدام کنند.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش جهرم افزود: مدارس ملزم هستند با همکاری انجمن اولیا و مربیان مدرسه تصمیم به انتخاب لباس فرم برای مدرسه خود کنند.

 

وی بیان کرد: انتخاب لباس فرم در مدارس می تواند به حذف اختلاف و فاصله دانش آموزی و زیبا شدن فضای بصری در مدارس شود که لازم است با نهایت دقت و ظرافت برای انتخاب رنگ و مدل لباس اقدام صورت پذیرد.

 

بخشی عنوان کرد: در حال حاضر متولی اصلی پوشاک مدارس، انجمن اولیا دانش آموزی است که بر اساس دستورالعملی که ابلاغ می شود می توانند با تولیدی های پوشاک مورد تایید آموزش و پرورش قرار داد ببندد. 

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر اولویت ما تهیه پوشاک ارزان قیمت و باکیفیت است به نحوی که فشار اقتصادی به والدین تحمیل نشود و قیمت آن ارزان تر از خرید به صورت آزاد باشد.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش جهرم عنوان کرد: هنوز هیچ تولیدی و برنامه ای برای لباس فرم مدارس مشخص شده است و اولیا و مدارس در این زمینه عجله نکنند.

کد خبر 1184628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha