برپایی جشن رضوی اعضای کانون امام رضا در تبریز

آراسته گفت: به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، ایستگاه صلواتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری برپا شد.

«محمد آراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع)،اظهار کرد: به همین مناسبت،ایستگاه صلواتی رضوی به همت و با تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) برپا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا گفت:در این روز فرخنده و مبارک این ایستگاه صلواتی که توسط فعالان کانون و مسجد برپا شد،از حدود ۴ هزار نفر با شربت و شیرینی پذیرایی شد.

آراسته افزود:در دهه کرامت علاوه بر برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) مراسم سخنرانی و مولودی خوانی با حضور و همراهی اهالی منطقه مورد استقبال قرار گرفت.

وی از دیگر برنامه های دهه کرامت به تهیه و اهدای پوشاک و کفش به ۸ نفر از دختران ایتام،برپایی ایستگاه صلواتی،پخش شربت و شیرینی به تعداد حدود ۴ هزار نفر،چاپ و اهداء ۵۰۰ عدد پیکسل و گل در سطح شهر به دختران،برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و اهدای هدیه به آنها و همچنین حضور خادمان بارگاه نورانی امام رضا (ع) در برنامه جشن رضوی این کانون اشاره کرد و گفت: برنامه چهارشنبه های رضوی نیز به همت اعضای کانون در قالب کمک  و رسیدگی به نیازمندان نیز در حال اجرا می باشد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) تبریز ضمن تجلیل صمیمانه از تلاشگران در برپایی این ایستگاه و خیرین،خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری با اقدامات و برنامه های مختلف مشارکت فعال در برنامه های فرهنگی و آموزشی و تبلیغی دارد.

 

کد خبر 1184707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha