توجه به امور دینی و فرهنگی راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است

بهرام نیا با بیان اینکه راه تقابل با هجمه فرهنگی دشمن آشنایی و جذب بیشتر جوانان به امور دینی و مذهبی است، گفت: امروز دشمن با همه ظرفیت خود از طریق چندین عرصه وارد جنگ با ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، شامگاه شنبه(۲۱ خرداد) در ر آئین افتتاح شبستان امام رضا(ع) حرم مطهر امامزاده علی صالح(ع) اظهار کرد:  دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از طریق جنگ سخت راه به جایی نخواهند برد و امروز برنامه ریزی گسترده ای علیه ارزش های و باورهای دینی ما انجام داده اند.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه امروز دشمن با همه ظرفیت خود از طریق چندین عرصه وارد جنگ با ایران شده است تا مادامی که مقام معظم رهبری از این جنگ بعنوان هجمه فرهنگی یاد کرده اند، گفت: امروز کارشناسان انجمن وابسته به صهیونیست ها  اعلام کرده  که نسخه  مبارزه با کشورهای شیعه با نسخه جنگ با ایران متفاوت است که این قدرت ایران را نمایان می کند.

 

وی افزود: برنامه ریزی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بر این مبنا قرار دارد که  تنها راهی که می توانند بر ملت ایران اسلامی غلبه کنند این است که با بسیج کردن همه امکانات مادی برای رسیدن به اهداف شوم خود، فرهنگ ابتذال را ترویج کنند که در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه دشمنان  نظام و انقلاب اسلامی و ملت ایران اسلامی بر این باورند که تنها راه به زانو درآوردن ملت ایران همین هجمه فرهنگی است، تصریح کرد: یکی از راههای مبارزه با این نسخه دشمن، توجه ویژه به بقاع متبرکه و امامزادگان است.

بهرام نیا تصریح کرد: امروز ماهیت فرهنگی ناتو صورتی تکامل یافته و رشد داده شده و در حقیقت یک مرحله بلوغ از همان ناتوی سابق است که البته این بار جنبه میلیتاریستی، جزء کوچکی و در حقیقت بخش خردی از حرکت کلان نظام سلطه برای تضمین « آینده برای خود» است.

 

وی بیان کرد: امروز کارشناسان یک انجمن وابسته به صهیونیستها اعلام کردند که برای مبارزه با کشورهای اسلامی یک نسخه بپیچند اما برای کشور ایران یک نسخه جداگانه پیچیده شده است، هجمه و جنگ فرهنگی و نرم از نسخه های پیچیده شده دشمن است و از این جهت با بسیج کردن همه امکانات مالی در قالب رسانه‌ها و ماهواره ها، ترویج فرهنگ ابتذال را رواج دادند.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه بنابراین مسئولین مربوطه با رسیدگی و زیبا سازی بقاع متبرکه در جذب و هدایت جوانان به این مکانهای مذهبی توجه کنند، گفت: افتتاح شبستان  امام رضا(ع) در صحن مطهر امامزاده علی صالح(ع) در ایام مبارک و دهه کرامت که با میلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) شروع و با میلاد با سعادت امام رضا(ع) به پایان می رسد که بسیار ارزشمند است.

 

بهرام نیا تاکید کرد: در تقابل با هجمه شوم دشمنان بایست قشر جوان را بیشتر با امور مذهبی، بقاع متبرکه و شبستان ها آشنا کرد و توجه به این مقوله بسیار مهم و ضروری است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مکان یک خلا احساس می شود و آن احداث صحنه سرای حضرت معصومه (ع) در کنار شبستان امام رضا (ع) می باشد ،که استانداری ایلام با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان صحنه سرای حضرت معصومه ( ع) را احداث خواهد کرد.

 

گفتنی است، در این مراسم شبستان بزرگ امام رضا علیه السلام آستان مقدس امامزاده علی صالح (ع) با حضور استاندار ایلام و حجت الاسلام «عادل» معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

 

برای بهره برداری از فاز اول شبستان بزرگ امام رضا(ع) حرم مطهر امامزاده علی صالح(ع) بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه شده است

کد خبر 1184714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha