ادامه پروازهای رفت حجاج ایرانی تا ۱۲ تیرماه/هواپیمایی ایران ایر پروازهای حج را بر عهده دارد

محمدی بخش با بیان اینکه به جز فرودگاه امام خمینی (ره)، ۱۷ فرودگاه دیگر پذیرای حجاج ایرانی هستند و پروازهای رفت حجاج تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد، گفت: هواپیمایی ایران ایر پروازهای حج را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشور امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) در مراسم بدرقه حجاج در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) با بیان اینکه انجام عملیات حج با همه محدودیت‌هایی که تحریم و رفتار عربستان در پی داشته است، آغاز شد، گفت: حدود ۲ ماه است کارهای عملیاتی توسط دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود تا یک حج تمام ایرانی را با اعزام نخستین گروه از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار کنیم.

 

محمدی بخش با بیان اینکه به جز فرودگاه امام خمینی (ره)، ۱۷ فرودگاه دیگر پذیرای حجاج ایرانی هستند و پروازهای رفت حجاج تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد، گفت: هواپیمایی ایران ایر پروازهای حج را بر عهده دارد. با هدف حفظ ایمنی پروازهای حج، چک همه هواپیماهای حج پیش از موعد رسیدن فصل بازرسی آنها انجام شده است.

 

رئیس سازمان هواپیمایی با تصریح این نکته که ناهماهنگی و کارشکنی از سمت عربستان نیز با کار مضاعف در داخل در حال جبران است، گفت: تلاش شده است با برنامه ریزی لازم تاخیر پروازی نداشته باشیم و در خاتمه ماموریت ارزیابی دقیقی از مجموعه عملیات خواهیم داشت.

کد خبر 1184735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha