موافقت وزارت علوم با تاسیس پردیس تخصصی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

نجفی نژاد گفت: معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاسیس پردیس تخصصی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان موافقت کرد.

«علی نجفی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، موافقت وزارت علوم را با تأسیس پردیس تخصصی علم و فناوری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اعلام کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: راه‌اندازی پردیس‌های علم و فناوری در دانشگاه‌ها به عنوان یکی از ساختار‌های مهم در امر توسعه فناوری محسوب شده و باعث توسعه اشتغال دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی می‌شود. 

 

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی پردیس تخصصی علم و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در آخرین جلسه هیئت امنای سال ۱۴۰۰، مجوز قانونی خود را از هیئت امنا اخذ کرد و این پردیس پس از انجام مراحل قانونی تا ۶ ماه آینده راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

 

نجفی نژاد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، برای سال ۱۴۰۱ افزایش دو برابری شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور هدف‌گذاری شده که با راه‌اندازی این پردیس در دانشگاه تحقق این اهداف تسهیل خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1184783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha