نماهنگ «بهشت ایران» تولید شده در کانون «دوستان آسمانی» منتشر شد

گواهیان گفت: نماهنگ «بهشت ایران» تولید شده در گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) منتشر شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «بهشت ایران» اثری زیبا از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» است که به مناسبت سالروز میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع) تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: زمان این اثر سه دقیقه و 43 ثانیه است که در وصف امام رضا (ع) بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه کارگردان و سرپرست گروه سرود این اثر را «علیرضا کاظمی» بر عهده داشته است، عنوان کرد: شعر این نماهنگ توسط «محسن کرمی» سروده شده است.

 

گواهیان همچنین آهنگساز و تنظیم اثر «بهشت ایران» را «مهرداد صدقی» و مدیر تصویربرداری را «عباس رحمانیان» دانست و اظهار داشت: تک خوانی این نماهنگ نیز بر عهده «ابوالفضل ترابی» بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این نماهنگ 11 نفر از بچه های مسجد به اجرای سرود پرداختند، گفت: صفر تا صد این اثر توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» تهیه و تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان بیان کرد: نماهنگ «بهشت ایران» همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

کد خبر 1184800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha