هزار خانوار روستایی از راه آسفالته مناسب برخوردار شدند

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: با اتمام طرح های راه روستایی امسال، هزار خانوار روستایی از راه آسفالته مناسب برخوردار شدند.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به اینکه با اتمام طرح های راه روستایی، هزار خانوار از راه آسفالته مناسب برخوردار شدند، خاطرنشان کرد: 24 کیلومتر راه روستایی و فرعی شهرستان نیز تا پایان شهریور امسال احداث و آسفالت می شود که شامل راه 10 روستای شهرستان از توابع بخش سرحد و قوشخانه است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون، 8.5 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت شد، اظهارکرد: این طرح ها شامل احداث و آسفالت راه روستایی زیدر به طول 1.8 کیلومتر، محور روستایی قدیم الله آباد به طول 1.7 کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی اوغاز - قلعه حسن به طول ۵ کیلومتر انجام شده که 150 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

 

جوان اضافه کرد: همچنین روکش آسفالت 20 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید که شامل 12 روستا بخش مرکزی، سرحد، قوشخانه و شهر خانلق می باشد.

 

وی با اشاره به اقدامات در پیش رو جهت توسعه راه های روستایی شهرستان تصریح کرد: بهسازی و آسفالت حدود 20 کیلومتر برای اعتبارات سال آینده پيشنهاد شده که شامل 13 روستای شهرستان است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان با بیان اینکه شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است، عنوان کرد: هم اینک مجموع راه‌های روستایی این شهرستان ۶۵۰ کیلومتر است که بیش از ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت است و ۸۶ کیلومتر بزرگراه در دو باند شمالی و جنوبی دارد.

 

 

 

کد خبر 1184857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha