پیچیدن شمیم رضوی با حضور خادمان حرم مطهر در صومعه‌سرا

امروز شهرستان صومعه‌سرا میزبان کاروان زیر سایه خورشید است و خادمان رضوی، این خطه از دیار اسلامی را به عطر معنویت امام هشتم علی‌بن موسی الرضا(ع) و قدوم خدام حرمش متبرک کردند.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا، مائده فلاحتکارضیابری: دلدادگان امام مهربانی‌ها با بوسیدن پرچم گنبد نورانی پیشوای هشتم قدری دل‌های تنگشان آرامش می‌گیرد و با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) همنوا با صدای خادمان رضوی دل‌ها راهی حرم سلطان عشق می‌شود و به پنجره فولادش گره می‌خورد.

 

به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) کاروان زیر سایه خورشید، خادمان آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر امام هشتم وارد شهر صومعه‌سرا شدندشیفتگان ائمه اطهار(ع) به عشق ولی نعمتمان حضرت امام رضا(ع) و با ورود کاروان زیر سایه خورشید، استقبال وصف ناپذیری از خادمان آن امام همام داشتند.

 

کاروان زیر سایه خورشید در بدو ورود به صومعه‌سرا با حضور در گلزار مطهر شهدای مسجد جعفری، به شهدا ادای احترام کردند.

 

 

یکی از حاضرین در این مراسم اظهار کرد: خدام رضوي با حضور خودشان در اين شهر، عطر و بوي حريم رضوي را در جای جای این شهر پراکنده کردند.

 

وی با بیان اینکه اگر چه چند سالیست قسمت نشده به مشهد مقدس برویم افزود: اما حضور هر ساله این کاروان در شهرمان از دلتنگی ما نسبت به آقاجانمان کم می‌کند.

 

این شهروند صومعه‌سرایی گفت: پيام اين كاروان‌ها اين است كه مردم بتوانند بعد از اينكه خادمان رفتند همگام با اهل بيت(ع) باشند و الگوي زندگي شان اهل بيت(ع) و امام رضا (ع) باشد.

 

 

«مهدی صفاتی» تصریح کرد: حضور این گروه‌ها در مناطق مختلف بسیار تاثیرگذار است و در ارتقای معنویت و عطر افشانی ولایت در سراسر کشور موثر است.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: حضور پرچم متبرک و مطهر رضوی در این کاروان موجب تمسک جستن و پرکشیدن دل‌های بی‌تاب و امام رضایی به صحن و سرای امام مهربانی‌ها است.

 

خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) امروز با همراه داشتن پرچم‌ متبرک گنبد و بارگاه امام مهربانی‌ها به عنوان سفیران معنوی، عطر رضوی را در گوشه گوشه شهر نیلوفرآبی منتشر می‌کنند و صومعه‌سرایی‌ها با تبرک جستن به پرچم سبز رضوی و امام رئوف(ع)، حال و هوای معنوی خاصی را تجربه می کنند.

 

تقسیم نمک در بین شهروندان و نبات تبرّک در بین بیماران بستری در بیمارستان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مدت حضور خادمان امام رضا(ع) در صومعه‌سرا است و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های خدام رضوی در صومعه‌سرا خواهد بود.

 

کد خبر 1184892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha