حضور خادمان حرم رضوی در بیش از ۱۰۰ برنامه دهه کرامت چهارمحال و بختیاری

خادمان حرم رضوی از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) وارد چهارمحال و بختیاری شدند و تا روز شنبه ۲۱ خرداد در بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، خادمان حرم رضوی از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) وارد چهارمحال و بختیاری شدند و تا روز شنبه ۲۱ خرداد در بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت شرکت کردند.

 

خادمان حرم رضوی با حضور حجت الاسلام «محمد صنایعی»، محسن شجاعی، مجتبی خاکسار، سید ایمان میرزاده و علی اصغر فانی در شهرستان‌های ۱۰ ‌گانه استان تحت عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» و با شعار محوری «خدمت کريمانه، جهاد عالمانه» شرکت کردند.

 

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، اهتزاز پرچم منقش به نام امام رضا (ع) در تپه نورالشهدای شهرکرد، عیادت از بیماران در بیمارستان های استان و اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدا و شرکت در جشن های مردمی تنها بخشی از برنامه های این کاروان در استان چهارمحال و بختیاری بود.

 

چهارمحال و بختیاری، با بدرقه خادمان حرم مطهر رضوی تحت عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» در محل امامزادگان دو خاتون شهرکرد در جشن «میلاد امام مهربانی ها»، ویژه برنامه های دهه کرامت استان و جشن های مردمی دهه کرامت پایان یافت.

 

جشن «میلاد امام مهربانی ها» در محل امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون شهرکرد با قرائت آیاتی چند از کلام وحی آغاز شد و  در ادامه ضمن قرائت  صلوات خاصه امام رضا (ع) و زیارت از راه دور امام رئوف، شرکت کنندگان با نوای گرم مداح اهل بیت عصمت و طهارت دل های خود را صیقل  داده و پای سخنان حجت الاسلام محمد صنایعی در وصف فضایل امام علی ابن موسی الرضا (ع) نشستند.

 

مجتبی خاکسار، مداح کاروان «زیر سایه خورشید» نیز دقایقی به ستایشگری حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا (ع) پرداخت و متن ادبی و دلنوشته یکی از نوجوانان در پایان جشن «میلاد امام مهربانی ها» خوانده شد.

 

کد خبر 1184919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha