اثر هنرمند آران و بیدگلی در بین ۱۵ اثر برگزیده جشنواره «افق»

اثر محمدرضا شیروانی زاده با عنوان «نگار من» در بین ۱۵ اثر برگزیده جشنواره بزرگ « افق» قرار گرفت.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  اثر محمدرضا شیروانی زاده هنرمند آران و بیدگلی با عنوان «نگار من» در بین ۱۵ اثر برگزیده «جشنواره افق » قرار گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این اثر با داوری داوران مطرح کشوری یعقوب عمامه پیچ، مهرداد ختایی، جبار نظری و شادی نویانی از بین  یک هزار و ۴۰ اثر به عنوان یکی از آثار منتخب جشنواره انتخاب و معرفی شد.

 

ضابطی ادامه داد: «نگار من» با تکنیک رنگ و روغن با  ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر در بین ۱۵ اثر برگزیده قرار گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل اضافه کرد: ۲۰ اثر شاخص این جشنواره در قالب نمایشگاه گروهی در  تیرماه ۱۴۰۱ در یکی از  نگارخانه های تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

ضابطی ادامه داد: این هنرمند فعال در عرصه ملی و بین المللی از هنرمندان دانشجوی کارشناسی ارشد نقاشی دانشگاه هنر تهران، تاکنون ۱۰ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در حال حاضر عضو (انجمن نقاشان ایران) است.

 

راهیابی اثر «غیغاج (اریب)» شیروانی زاده با تکنیک اکریلیک، سبک اکسپرسیو در « چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر»  ۱۴۰۰، نمایش آثار این هنرمند در وب سایت های بزرگ هنری و بین المللی در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، دانمارک، ایرلند و ایتالیا، نقد و بررسی آثار هنرمندان ایرانی در روزنامه های معتبر و رسمی کشور همچون روزنامه مردمسالاری و توسعه ایرانی، شرکت در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی نقاشی در کشورهای امارات، ترکیه، آلمان، ایتالیا، ایرلند و ... و نگارخانه های معتبر ایران همچون نگارخانه آلاله، صبا، بهروز و موزه هنرهای معاصر تهران از دیگر افتخارات این هنرمند شاخص آران و بیدگلی است.

کد خبر 1184949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha