راه اندازی کاروان شادی خادمان امام رئوف(ع) در زادروز امام مهربانی

فاضل زاده گفت: خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قائم شهر به یمن ولادت با سعادت امام رضا(ع) با شور و شعور و شعف، در خیابان های شهر راهپیمایی کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(علیه السلام) کانون های محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر، در سالروز ولادت حضرت امام رضا(علیه السلام)، با راه انداختن کاروان شادی در سطح خیابان ها، خجسته ولادت خورشید هشتم و فخر ایران را جشن گرفتند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر افزود: در این مراسم، محبان امام رئوف(ع) ضمن ابراز ارادت عاشقانه خود به ولی نعمتمان و امام مهربانی، توهین و هتک حرمت فریب خوردگان وابسته به دشمنان اسلام و شیعیان جهان به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کردند.

فاضل زاده با اشاره به این که شهرستان قائم شهر دارای حدود ۲۵۰۰ خادمیار و یاور رضوی می باشد و برنامه این روز با حضور آنان و همیاری ارگان های شهری انجام پذیرفت، اظهار کرد: امامزاده حمزه(ع) محل تجمع شرکت کنندگان در این راهپیمایی بود که به آنان از سوی یکی از اعضای هیات امناء امامزاده خوش آمد گفته شد.

 

وی با معرفی رضا آزاد کناری مسئول ارزشیابی و نظارت بر کانون های خدمت رضوی استان مازندران به عنوان سخنران مراسم، چنین بیان کرد: این مسئول در اظهارات خود به سه مورد از شئون ائمه هدی(علیهم السلام) در راستای حکومت اسلامی و حاکمیت عدالت در جامعه را برشمرد و جلوگیری از انحراف و تحریف دین را از وظایف ذاتی امام هر عصر، و شناخت و معرفت و اطاعت و حمایت مردم از پیشوای دینی خود را تکلیف امت دانست.

 

فاضل زاده در پایان توضیحات خود در باره راه اندازی کاروان شادی از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله تا امامزاده حمزه(ع)، گفت: مولودی خوانی و ایجاد شادی معنوی در بین راه و برپایی سه ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مردم و قربانی چهار گوسفند و توزیع گوشت آن بین خانواده های محروم از سوی خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان از اقدامات دیگر در این روز بوده است.

کد خبر 1184960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha