دهه کرامت و همدلی مؤمنانه در استان کرمان/ توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه به ارزش هفت و نیم میلیاردتومان در استان به بهانه دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، ظهر امروز، یکشنبه(۲۲ خرداد) در حاشیه برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه به مناسبت دهه کرامت؛ با تبریک این ایام و ولادت امام رضاعلیه السلام گفت: این مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه با همکاری سپاه ثارالله استان و دفتر آستان قدس رضوی برگزار می شود.

 

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع  10 هزار و 900 بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از 6 میلیارد و 282 میلیون تومان در این مرحله خبر داد که شامل اقلامی از جمله برنج، ماکارونی، شکر، روغن مایع، رب گوجه، مرغ منجمد، حبوبات و بسته های یک و نیم کیلویی گوشت گرم است.

 

 

وی با بیان اینکه جامعه هدف توزیع این بسته ها مشخص و در مناطق جنوبی و شرقی استان است؛ افزود: نمک تبرکی آستان قدس رضوی نیز در بسته ها قرار داده شده است.

 

 

سردار نظری اظهار کرد: همچنین به مناسبت دهه کرامت توزیع 53 هزار وعده غذای گرم به ارزش یک میلیارد و 325 میلیون تومان از یک شب قبل از میلاد امام رضاعلیه السلام آغاز شده و ادامه دارد.

 

 

 

کد خبر 1184961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha