قزوینی ها با نرم افزار موبایل می توانند تخلفات نانوایی ها را گزارش دهند

پیله فروش گفت: به منظور بازرسی های متمرکز اپلیکیشنی طراحی شده که این برنامه بر روی گوشی های موبایل ها نصب می شود و با اسکن بارکد نانوایی، همه مردم می توانند تخلفات را گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «میثم پیله فروش» در جلسه کارگروه تنظیم بازار که امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: از زحمات سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات تشکر کرده و ثمره این همراهی و همکاری عبور موفق از هدفمند کردن یارانه ها بوده و این موفقیت استان هم سبب شد طرح هوشمندسازی نان به استان قزوین واگذار شود و امیدواریم این موفقیت ها ادامه یابد.

 

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به استفاده از ظرفیت مردم برای بررسی تخلفات در حوزه نانوایی ادامه داد: به منظور بازرسی های متمرکز اپلیکیشنی طراحی شده که این برنامه بر روی گوشی های موبایل ها نصب می شود و با اسکن بارکد نانوایی، همه مردم می توانند تخلفات را گزارش دهند.

 

وی عنوان کرد: با این کار مسئول در حوزه نان می تواند به صورت روزانه و ساعتی ببیند شهروندان چه تخلفی را در کدام نانوایی گزارش کردند و این اقدام قرار است در استان اجرایی شود.

 

پیله فروش در ادامه با اشاره به کاهش نرخ مالیات اعلام کرد: نرخ مالیات بر ارزش افزوده برای گندم، دانه های روغنی، حبوبات، گوشت قرمز، چای و قند و شکر تولید داخل یک درصد تعیین شده و هشت درصد کاهش یافت.

در ادامه فرماندار قزوین اظهار کرد: در حوزه تأمین خودرو برای بازرسی ها در سطح استان، پنج دستگاه کمک کرده و همکاری داشتند و مابقی دستگاه ها همکاری ندارند.

 

«عباس کاظمی» افزود: برای تأمین خودرو برای بازرسی ها اگر این همکای نباشند حوزه بازرسی دچار مشکل می شود و با توجه به حساسیت حوزه بازار لازم است عنایت ویژه شود و دستگاه ها را همراهی کنند.

 

وی عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در طرح اقتصادی مطرح می شد این بود که از ظرفیت گروه های جهادی هم استفاده شود و جلساتی در این خصوص برگزار شد ولی در عمل به صرف گزارش تلفنی و شبکه های مجازی بسنده شده و در حوزه میدانی به جز مجموعه بسیج اصناف حضور منسجمی برای گروه های جهادی نداریم.

 

فرماندار قزوین یادآور شد: البته این ارتباط و شبکه اطلاعات مردمی برقرار است که دائم فعالیت ها و تخلفات نانوایی ها و دیگر بخش ها را گزارش کرده و این موارد دنبال می شود و در خیلی موارد هم نتیجه را به فرد گزارش می دهیم تا ایجاد انگیزه شود.

کد خبر 1184966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha