اجرای برنامه های فرهنگی و هنری دهه کرامت گلوگاه با مشارکت مردم و مسئولان

ذاکری گفت: برنامه های فرهنگی و هنری دهه کرامت گلوگاه با مشارکت مردم و مسئولان اجرایی شد و تلاش داریم تا در مناسبت های مختلف هم از ظرفیت های مردمی در برنامه ها استفاده شود.

«مجتبی ذاکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در این برهه زمان دشمن تمام توان و تلاش خود را برای ضربه زدن به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ما به کار گرفته است و باید در این راستا با تمام توان در برابر دشمن وارد عمل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه افزود: بزرگداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در گلوگاه به همت هنرمندان و اعضای فرهنگ و هنر این شهرستان برگزار شد و جشن بزرگ دهه کرامت به همت کانون خدمت رضوی و مسئولان برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های زیادی در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی به همت اصحاب فرهنگ و هنر انجام می شود که باید با روش های مختلف و با شناخت بیشتری از شهرستان و نیازهای مردم در این راستا تلاش شود.

ذاکری گفت: برنامه های فرهنگی و هنری دهه کرامت گلوگاه با مشارکت مردم و مسئولان اجرایی شد و تلاش داریم تا در متاسبت های مختلف هم از ظرفیت های مردمی در برنامه ها استفاده شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه افزود: تلاش ما برای توسعه برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان است که امیدواریم با کمک مسئولان و همکاری همه جانبه در این بخش موفق عمل شود.

 

وی یادآور شد: در دهه کرامت امسال جشن بزرگ دهه کرامت با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی و به همت اداره ارشاد و کانون خدمت رضوی و دستگاههای فرهنگی و دینی متولی اجرایی شد و روزی شاد برای مردم گلوگاه رقم خورد که این حرکات فرهنگی استمرار خواهد داشت.

کد خبر 1184974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha