آیین اختتامیه برنامه های دهه کرامت در کرمانشاه برگزار شد

امامیان ،گفت:آیین اختتامیه برنامه های دهه کرامت همراه با تجلیل از برگزیدگان رضوی با حضور خادمین رضوی در کرمانشاه برگزار شد.

سید محمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره پایان دهه کرامت و آیین تجلیل از خادمین رضوی  ،گفت: در ایام دهه کرامت بالغ بر ۴۰۰ برنامه در ایام دهه کرامت در سطح استان با همت خادمیاران رضوی و مشارکت آحاد مردم و شیفتگان عصمت و طهارت و کمک برخی دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: ۴۰ کانون عمومی و تخصصی رضوی  در سطح استان فعالیت کردند که  طی این مراسم از ۵ کانون تخصصی برگزیده و ۶ کانون عمومی فعال تجلیل شده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) ۲۸ هزار پرس غذا میان افراد نیازمند در شهرستان های مختلف استان توزیع  وفراهم کردن امکان ازدواج ۶ زوج و خدمات رسانی به مردم مناطق محروم از دیگر اقدامات انجام شده در دهه کرامت بود.

 

 

امامیان تصریح کرد: تعداد زیادی از پزشکان، معلمان، اساتید قرآن و افرادی که در حوزه های مختلف توانمندی دارند با حضور در مناطق محروم به کار خدمت رسانی مشغول هستند.

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه در پایان گفت: به رسم هرسال از مدیران دستگاه های اجرایی استان که در برنامه های دهه کرامت مشارکت داشته اند، با حصور استاندار تجلیل  صورت گرفت.

 

کد خبر 1185014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha