فارس از سه استان پویا در برگزاری هفته بزرگداشت نظامی گنجه ای بوده است

خوش ‌اقبال گفت: فارس از سه استان پویا در برگزاری هفته بزرگداشت نظامی گنجه ای بوده است و همدلی‌، هماهنگی‌ و همراهی‌ ها می‌ تواند پیشران فرهنگ و هنر در استان فارس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا خوش ‌اقبال»، در آیین پاسداشت تلاش ‌های پویاترین اداره‌ های شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در برگزاری هفته بزرگداشت نظامی گنجه ای گفت: فارس از سه استان پویا در برگزاری هفته بزرگداشت نظامی گنجه ای بوده است.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: برگزاری گسترده هفته بزرگداشت نظامی گنجه ‌ای در شهرستان‌ های فارس، رزمایشی برای برگزاری سایر رویدادهای پیش رو خواهد بود.

وی اضافه کرد: همدلی‌، هماهنگی‌ و همراهی‌ ها می‌ تواند پیشران فرهنگ و هنر در استان فارس باشد.

«سید رسول موسوی ‌نژادیان»، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این مراسم عنوان کرد: برای ایجاد عدالت فرهنگی در فارس برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در تمام نقاط ساتان تلاش می کنیم و شناخت ظرفیت‌ ها و توانمندی ‌های فرهنگی و هنری شهرستان ‌ها از مهم‌ ترین راهبردها برای شهرستان ‌محور شدن رویدادهاست.

«عبدالصمد سلیمانی»، رئیس امور شهرستان‌ های فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز گفت: از تلاش‌ های شهرستان‌ های پویاتر فارس در برگزاری هفته بزرگداشت نظامی گنجه ای پس از ارزیابی، پاس بداشته شده و از روابط‌ عمومی ‌های برتر سال گذشته تقدیر شده است.

خاطر نشان می شود در این مراسم از  تلاش‌ های «هادی فرخی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده، «فروغ هاشمی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، «حسین برزگر»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوانات، «رحمن محقق»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رستم، «محمدجواد جلالی»، رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، «محمد هنرپیشه»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد، «محمدجواد قطرانی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ‌ریز در برگزاری رویدادهای هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ای، پاس داشته شد.

کد خبر 1185046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha