رونق نگارخانه ها موجب تامین چرخه اقتصادی هنرمندان تجسمی می شود

موسوی نژادیان گفت: رونق نگارخانه ها می تواند زمینه ساز تامین چرخه اقتصادی هنرمندان تجسمی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید رسول موسوی نژادیان» با حضور در مراسم گشایش نمایشگاه های تجسمی نگارخانه های «جم» و «آبنوس» گفت: رونق نگارخانه ها می تواند زمینه ساز تامین چرخه اقتصادی هنرمندان تجسمی باشد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: نمایشگاه «غوغای خاموش» که به نمایش آثار تذهیب «زهرا خوشبخت» از هنرمندان فعال و توانمند نقاشی ایرانی در نگارخانه «جم» اختصاص یافته اقدام موثری در رونق بخشی به نگارخانه هاست.

وی ضمن بازدید از نمایشگاه، همنشینی نگاره ها با متون قرآنی استاد «محمد نعمتی» نیز تاکید کرد: افزون شدن ارزش آثار نمایش داده شده، مدیون همراهی و همکاری ریشه دار آنهاست و همگامی هنر اصیل و کلام وحی به همت هنرمندان ارزشمند فارس و همکاری «شیما سهرابی» مدیر مجموعه نگارخانه «جم» قابل تقدیر است.

خاطر نشان می شود، موسوی نژادیان از نمایشگاه آثار نقاشی خط استاد «علیرضا کریمپور» در نگارخانه «جم» و نمایشگاه «زن از نگاه هنرمند» در نگارخانه «آبنوس» بازید کرد و با هنرمندان و برگزار کنندگان این نمایشگاه به صحبت پرداخت و برپایی این نمایشگاه را نتیجه توجه ویژه به زنان در جامعه دانست.

برای همراهی با مراکز برنامه بازدید از نمایشگاه های درحال برپایی در استان در دستور کار قرار گرفته و هر هفته با حضور در محل نگارخانه از نزدیک با هنرمندان و مدیران مراکز تبادل نظر خواهد شد.

کد خبر 1185054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha