برگزاری حدود ۲۰ کارگاه آموزش سلامت اجتماعی در شهرستان مارگون

حجت الاسلام خواجه پور از برگزاری حدود ۲۰ کارگاه آموزش سلامت اجتماعی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» امروز اظهار کرد: با توجه به نیازهای ضروری در منطقه لازم دانستیم طرحی را جهت کنترل آسیب های اجتماعی و آموزش سلامت اجتماعی ارائه دهیم .

 

امام جمعه شهرستان مارگون از برگزاری ۱۵ الی ۲۰ کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی در شهرستان مارگون خبر داد و گفت: به همت اداره کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان، شهرستان و موسسه شمیم وحی مارگون موفق شدیم طرح را با موضوع کنترل آسیب های اجتماعی و آموزش سلامت اجتماعی ارائه دهیم و به تصویب برسانیم.

وی افزود: قرار است ۱۵ الی ۲۰ کارگاه را در اقصی نقاط این شهرستان برگزار کنیم که تاکنون موفق شدیم پنج کارگاه کنترل آسیب های اجتماعی و آموزش سلامت اجتماعی را در مرکز شهر  و روستاهای مله سیاه کوه سادات چاهن و روستای شهنیز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار کنیم .

 

حجت الاسلام خواجه پور با تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرستان و موسسه قرآن و عترت شمیم وحی، گفت: با توجه به اینکه حدود یک ماه است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مستقر شده، عملکرد این اداره قابل تحسین بوده و امیدوارم همه مردم در این کارگاه ها که از روانشناسان برتر استانی دعوت و استفاده خواهیم کرد حضور پیدا کرده و در جهت پیشگیری از آسیب ها و اجرای سلامت اجتماعی همکاری لازم را داشته باشند .

کد خبر 1185063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha