محدوده کارگاهی متروپل جهت استفاده اصناف و مردم با نظر مهندسین فنی محدود شد

عباسپور از محدودتر شدن محدوده کارگاهی پروژه تخریب ساختمان متروپل آبادان با نظر مهندسین خبر داد و گفت: با این کار برخی از اصناف اطراف متروپل می توانند به فعالیت شغلی روزمره خود باز گردند.

«احسان عباسپور» عصر امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تسلیت مجدد به خانواده های جانباختگان حادثه ریزش بخشی از یکی از ساختمان برج دو قلوی متروپل آبادان و ضمن تقدیر و تشکر از مردم و کسبه این منطقه به منظور صبر و شکیبایی در اجرای عملیات آواربراری اظهار کرد: با نظر مهندسین به منظور ازسرگیری فعالیت برخی از اصناف و کسبه خیابان امیرکبیر، محدوده کارگاهی پروژه متروپل محدود تر شده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: با این اقدام برخی از اصناف اطراف ساختمان فروریخته متروپل می توانند به فعالیت شغلی روزمره خود باز گردند.

 

وی با تشریح وضعیت پروژه تخریب باقی مانده سازه برج متروپل تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذ شده، سازمان منطقه آزاد اروند عهدهدار این مسئله و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه نیز به عنوان پیمانکار برای تخریب باقی مانده این سازه معرفی شده‌اند.

 

عباسپور اضافه کرد: در یکی، دو روز گذشته تمام تلاش‌ها بر این اصل استوار بود که بتوانیم علاوه بر حفظ سلامتی و امنیت شهروندان، ساکنین و کسبه جوار متروپل، با کوچک کردن فضای کارگاهی این پروژه اجازه فعالیت صنفی به برخی از کسبه داده شود. لذا از تمام عزیزانی که در این ایام با صبر و شکیبایی در کنار ما بودند قدردانی می کنم.

 

وی با تقدیر از تمام تیم های امداد و نجات شهرستانی، استانی و کشوری که در ساعات اولیه حادثه تا آخرین روز آواربرداری در کنار مردم این منطقه بودند که جا دارد به همه آنها خداقوت بگویم ابراز کرد: همچنین از تمام شهروندان فهیم و عزادار که در این ایام پشتیبان نیروهای امداد و نجات بودند نیز قدردانی می‌کنم.

 

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: تلاش و غیرت مثال‌زدنی همه عزیزان هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

 

کد خبر 1185102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha