نتیجه مصوبات سفر رئیس جمهور به مردم گزارش می‌شود

حیدری با اشاره به سفر روز ۱۹ خرداد رئیس جمهور به این استان گفت: پیگیری ‌های انجام شده در راستای تحقق مصوبات سفر هر سه ماه یک بار به مردم اطلاع داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور جمعی از اعضای هیئت دولت به این استان اظهار داشت: برای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان تمام تلاش و توان استان به کار گرفته شده است و امید می رود با اختصاص و جذب به موقع اعتبارات شیرینی کار جهادی به مردم چشانده شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: درخواست شده تا اعتبارات سفر هرچه سریع تر به استان اختصاص داده شود چراکه با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوای حاکم بر استان انجام عملیات عمرانی در نیمه دوم سال با محدودیت روبرو می شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به سفر رئیس جمهور به منطقه لبد استان نیز اشاره کرد و گفت: باید اقدامات محرومیت زدایی در این منطقه و سایر مناطق محروم استان نظیر مشایخ و فلارد و دوپلان با جدیت دنبال شود و در این میان از ظرفیت بسیج سازندگی نیز بهره‌گیری شود.

 

حیدری خاطرنشان کرد: سفرهای هفتگی به مناطق کمتر برخوردار استان در دستور کار قرار دارد تا اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی به صورت میدانی نظارت شود.

 

وی افزود: در منطقه لبد شهرستان کوهرنگ باید مدرسه متوسطه اول احداث و گازرسانی به روستاهای منطقه در کمترین فرصت انجام شود و آسفالت راه ها روستایی در کمتر از یک ماه به پایان برسد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری به سخنان وزیر نیرو در سفر به استان اشاره کرد و گفت: مشکلی برای اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها و شهرهای استان وجود ندارد.

 

کد خبر 1185114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha