انتخاب هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی کاشان/ سید علی اکبر رفاهی رئیس شورا شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از انتخاب هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام « مهدی بصیرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با حضور اکثریت اعضای شورا در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد. 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان افزود: بر اساس اساسنامه شورای هیئات مذهبی، انتخابات داخلی هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی جهت ایفای نقش موثرتر این شورا انجام شد تا این مجموعه با هماهنگی و هم افزایی بیشتری بتواند اهداف این نهاد را محقق کند و بر اساس شرح وظایف ابلاغی مسئولین جدید کمیته ها نیز مشخص شود.

 

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: در این نشست به اتفاق آرا «سید علی اکبر رفاهی » به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان انتخاب شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان تصریح کرد: همچنین در این جلسه «علی زاهد نیا» به عنوان نائب رئیس شورای هیئات مذهبی، «سیدعلی اکبر جلال زاده» به عنوان دبیر و «علی معلم طاهری» به عنوان خزانه دار معرفی شدند.

 

حجت الاسلام بصیرتی تصریح کرد: شورای هیئات مذهبی به عنوان یک تشکل میانی شاخص نقش ممتازی در جهت اعتلا فرهنگ تشیع دارد و با ا‌رائه راهکارهای مناسب  می تواند نسبت به جلب مشارکت هیئات در تصمیم‌سازی‌های فرهنگی و اجرای فعالیت‌های اثربخش دینی و اجتماعی نقش آفرین باشد.

 

وی افزود: نقش این نهاد همچنین در هماهنگی و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی در فرآیند صدور مجوز فعالیت هیئات، مقابله با آسیب های مذهبی و اجتماعی و هم افزایی هیئات قابل توجه است.

کد خبر 1185117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha