حضور خادمان و بیرق متبرک رضوی در پالایشگاه نفت آفتاب

همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع)، خادمین حرم مطهر امام رئوف با پرچم متبرک آستان قدس رضوی مورد استقبال مدیر و کارکنان پالایشگاه نفت آفتاب قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، پالایشگاه نفت آفتاب میزبان خادمین شریف آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بود. در این آئین پرچم متبرک و سبز رنگ حرم مطهر امام رضا(ع) توسط خادمین آن حضرت در جمع حاضرین همزاه با مدیحه سرایی حمل شد.

 

این مراسم معنوی پس از ورود کاروان رضوی به محوطه، با اجرای سرود جمهوری اسلامی، صلوات خاصه و مداحی همراه شد و مدیران و کارکنان پالایشگاه با اهل بیت به ویژه امام رضا(ع) تجدید عهد و پیمان کرده و در خدمت خادمان این امام، کسب فیض نمودند.

 

 

این مراسم با حضور مدیران و سرپرستان در سالن جلسات با استماع سخنرانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت ادامه یافت  و خدام حرم رضوی به همراه مدیران و پرسنل ولایت مدار شرکت با حمل پرچم متبرک مضجع امام رضا(ع) به تمامی واحدهای عملیاتی و اداری پالایشگاه فضایی سراسر معنوی و مملو از عطر رضوی را رقم زدند.

 

در این مراسم خدام رضوی ضمن  اجرای برنامه های مذهبی، صلوات خاصه امام هشتم و مدیحه سرایی بسته های متبرک حرم رضوی را نیز بین کارکنان  توزیع کردند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1185123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha