شمیم عطر رضوی در شهرستان آران و بیدگل پیچید

مدیر روابط عمومی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در ایام ولادت امام رضا(ع) در برنامه های مختلف شادیانه این شهرستان حضور یافتند.

میثم استادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کاروان زیر سایه خورشید شامل خادمین بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی علیه السلام در آستانه ولادت با سعادت آن حضرت وارد شهرستان آران و بیدگل شدند و با حضور خود این شهرستان را معطر به عطر رضوی کردند.

 

دبیر برنامه های اجرایی دهه کرامت شهرستان آران و بیدگل افزود: مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در زیارت امام زاده هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت الحسن العسکری(س) و در جوار گلزار شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم با حضور خادمیاران و اقشار مختلف مردم شهرستان انجام شد.

 

استادیان ادامه داد: حضور در جمع کارگران شرکت فرش قیطران ، حضور در بیمارستان ثامن الحجج ع و عیادت از بیماران ، دیدار با خانواده شهید جعفریان از شهدای مدافع حرم ، حضور در خانه نرگس مرکز نگهداری دختران بی سرپرست و بد سرپرست و دیدار با خانواده شهید رحمتی از جمله برنامه های خادمین اعزامی از حریم مطهر رضوی بود.

 

وی افزود: در ادامه برنامه خادمین آستان مقدس امام رضا علیه السلام با حضور در گلزار شهدای شهر نوش آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. همچنین استقبال بی نظیر مردم روستای محمدآباد از کاروان زیر سایه خورشید جلوه های زیبایی از ارادت مردم به ساحت مقدس اهلبیت علیهم السلام را به نمایش گذاشت.

 

مدیر روابط عمومی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل تصریح کرد: خادمین حرم رضوی همچنین در مراسم جشن دختران فیروزه نشان شرکت نموده و به دختران حاضر در این مراسم هدایایی اهدا کردند.

 

میثم استادیان اظهار داشت: حضور در زیارت حضرت محمد هلال بن علی و شرکت در مراسم نماز جماعت مغرب و عشا و مولودی خوانی و سخنرانی توسط خادمین حرم رضوی از جمله برنامه های خادمین در این آستان مقدس بود. پایان بخش برنامه کاروان زیر سایه خورشید هم شرکت در شادیانه ولادت حضرت رضا علیه السلام در زیارت باب المراد امام زاده قاسم بن علی النقی(ع) بود. پخش تبرکی آستان قدس رضوی و گرداندن پرچم متبرک در بین مردم و حاضرین در این مراسم ها از دیگر برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در آران و بیدگل بود.

 

کد خبر 1185154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha