پرداخت بیش از ۱۵ درصد تسهیلات بانک ها در شعب بانک کشاورزی

معاون امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: مانده کل تسهیلات بانک کشاورزی استان ۳۴هزارمیلیارد ریال است که این رقم معادل ۱۵.۳ درصد تسهیلات پرداخت شده در بانک های زیرمجموعه کمیسیون هماهنگی بانک های استان است.

«رجبعلی چیلان» با بیان اینکه بیش از 15 درصد تسهیلات بانک های خراسان شمالی در شعب بانک کشاورزی پرداخت شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این در حالی است که میزان منابع شعب بانک کشاورزی استان 19 هزار میلیارد ریال، یعنی معادل ۱۲.۲ درصد از منابع بانک های استان است.

 

معاون امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی خراسان شمالی همچنین با اشاره به خرید گندم از کشاورزان استان گفت: خرید گندم تولید سال جاری در استان در مناطق گرمسیر آغاز شده و این اقدام با عاملیت بانک کشاورزی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه خرید گندم از طریق سامانه پهنه بندی انجام می‌شود، گفت: باید کشاورزان حتما در این سامانه ثبت نام کنند.

 

چیلان خاطرنشان کرد: گندم تولیدی کشاورزان که از سال گذشته در انبارها موجود است از ابتدای امسال در بجنورد خریداری می شود و در این زمینه کشاورزان گندم های پارسال را به سیلوی دولتی شهید سردار سلیمانی بجنورد تحویل می دهند.

 

وی افزود: از ابتدای سال 1401 تاکنون 5.3 هزار تُن گندم کشاورزان استان به ارزش 61 میلیارد تومان خریداری شده و 58 میلیارد تومان از وجوه آن، به حساب کشاورزان واریز شده است.

 

معاون امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی خراسان شمالی افزود: گندم با قیمت مصوب ۱۰۵ هزار ریال و با احتساب ۱۰ هزار ریال به عنوان هدیه در مجموع به قیمت ۱۱۵ هزار ریال به صورت تضمینی خریداری می شود.

 

 

 

کد خبر 1185163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha