زنان نباید احساس ضعف، ناتوانی و فقر وجودی داشته باشند

بهمنی ضمن تأکید بر اینکه زنان نباید احساس ضعف، ناتوانی و فقر وجودی داشته باشند، گفت: وقتی انسان احساس ثروت درونی نداشته باشد، ضعف در وی پدیدار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «فرانک بهمنی» در کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی و تبیین سبک زندگی اسلامی که در مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها محمودآباد یاسوج برگزار شد: اظهار کرد: زن و مرد خلیفه و جانشین خداوند بر روی زمین هستند و زنان نباید در خود احساس فلاکت کنند، زیرا این موضوع باعث افسردگی در آنها می شود.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج گفت: تا زمانی که زنان ثروتمند وجودی خود را به دست نیاورند، نمی توانند اظهار وجود کنند.

 

وی با اشاره به اینکه افتخارات قومی و طایفه ای نباید وجود داشته باشد، افزود: احساس فقر وجودی داشتن یک خطر بوده و و به انسان از لحاظ روحی ضربه وارد می کند.

 

بهمنی ضمن تأکید بر اینکه زنان نباید احساس ضعف، ناتوانی و فقر وجودی داشته باشند، ادامه داد: وقتی انسان احساس ثروت درونی نداشته باشد، ضعف در وی پدیدار می شود.

 

این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج با ذکر این سوال که باید چه کاری انجام دهیم که از درون احساس غنا و ثروت کنیم؟، یادآور شد: باید فکر کنیم و از لحاظ وجودی قوی باشیم، استعدادها و توانایی ها را کشف و آنها را شکوفا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه کشف احساس درونی با شکوفایی میسر می شود، گفت: یک زن باید تنها به فکر شکوفایی باشد، و زن و شوهر و اعضای خانواده دست در دست هم تلاش کنند تا خانواده به رشد و کمال برسد.

 

بهمنی برای افزایش دانش و مهارت تاکید کرد و گفت: اگر می خواهیم احساس خوشبختی کنیم، باید خود را از درون چشم منیت ها را کنار گذاشته و مهارت ها را افزایش دهیم.

 

گفتنی است، کارگاه های آموزشی کاهش «آسیب های اجتماعی و تبیین سبک زندگی اسلامی» به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری موسسه قرآنی «گل نرجس» استان در شهر یاسوج برگزار می شود.

کد خبر 1185164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha