برگزاری پویش کتاب خوانی «شوق شهادت در مکتب حاج قاسم» در کاشان

فرماندار شهرستان کاشان از برگزاری پویش کتابخوانی شوق شهادت در مکتب حاج قاسم با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای غیر دولتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر محمد شریف زارعی در  گفت و گو با خبرنگاران گفت:  پویش کتابخوانی شوق شهادت در مکتب حاج قاسم با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای غیر دولتی شهرستان کاشان برگزار می شود.

 

فرماندار شهرستان کاشان افزود: شخصیت جهانی و بی نظیر شهید سلیمانی از ابعاد مختلف قابل بررسی است و انتشار کتاب هایی با موضوع حاج قاسم که براساس گفته ها و شنیده های همرزمان و ملازمان سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی نوشته شده قطعا خواهد توانست زوایا و بخش هایی از شخصیت این شهید عزیز را برای مردم به خصوص جوانان ترسیم کند.



زارعی با بیان اینکه تمامی کتاب هایی که در حوزه شهدا چاپ می شود قابل تقدیر و سپاس است، افزود: انجام تبلیغات شهری،کمک از رسانه ها و سخنرانی به هر شکلی که قادر باشد زندگی و شخصیت شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار سلیمانی را برای مردم بهتر و بیشتر معرفی کند مهم است و فرمانداری کاشان کاملا از این موضوع حمایت می کند.

 

فرماندار کاشان تصریح کرد: سردار دلها شهید سلیمانی ۴۰ سال از عمر گهربار خود را مصروف جهاد و دفاع از شریعت و آزادگی کرد و می بایست برای شناساندن این بزرگ مرد برنامه ریزی مدونی برای رونمایی شکوهمند از کتاب "دوای درد من" صورت بگیرد.



زارعی ضمن درخواست حضور موثر مدیران دستگاه های اجرایی در این پویش فرهنگی تصریح کرد: اگر بخواهیم مانند سردار شهید سلیمانی بدون هیچ چشم داشتی تنها در اندیشه خدمت به کشور و مردم باشیم باید در میدان عمل حضور تاثیرگذار داشته باشیم./

کد خبر 1185170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha