گام دوم انقلاب گام پیشرفت و حرکت به سمت قله‌های تعالی است

حجت‌الاسلام اخوان صباغ با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب اسلامی، گام پیشرفت و حرکت به سمت قله‌های تعالی و گام سرعت عمل، خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ» در دیدار با کارکنان این اداره کل، با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، باید سریع‌تر قدم برداریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: گام دوم که پس از تثبیت انقلاب اسلامی است، گام پیشرفت و حرکت به سمت قله‌های تعالی و گام سرعت عمل، خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل است.

 

وی تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم را یکی از مهمترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و اضافه کرد: سازمان تبلغات اسلامی صرفا یک سازمان اداری نیست بلکه یک نهاد زیرمجموعه مقام معظم رهبری بوده که به دنبال تقویت باورهای دینی مردم است لذا برای رسیدن به این هدف در ابتدا باید راه اخلاص را به عنوان گام اول در پیش گیریم.

 

حجت الاسلام اخوان صباغ برنامه‌ریزی و خلاقیت، دقت و نکته‌سنجی و اتحاد و همدلی را به عنوان گام‌های بعدی در مسیر تعالی معرفی کرد و ادامه داد: در جنگ نابرابر فرهنگی، اندیشه و اعتقاد مردم مورد هدف قرار گرفته و امروز عمده کار ما دفاع است و باید به سمت فعالانه پیشروی کردن حرکت کنیم.

 

وی اقدامات و فعالیت‌های این سازمان را در جامعه بسیار مهم و اثربخش ارزیابی کرد و یاد آور شد:  بخش زیادی از تفاوت‌های گام اول و دوم انقلاب اسلامی در جهادی بودن و جهادی عمل کردن خلاصه می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک مرکز ایمانی و محبتی است نه صرفا یک مکان اداری؛ بر همین اساس انتظار می‌رود همه همکاران گرامی به عنوان افسران این میدان، جدیت، پیگیری، تلاش، خستگی‌ناپذیری و جهادی بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

در ادامه این این دیدار، کلیه کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن معرفی خود، توضیحات مختصری نیز نسبت به شاخص‌ترین اقدام کاری خود در یک ماه گذشته ارائه دادند.

 

کد خبر 1185198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha