با حضور خادمان و پرچم حرم مطهر امام رضا در مسجد امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد

اسماعیلی گفت: ویژه مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و مراسم استقبال از بیرق سبز رضوی و خادمین آستان قدس رضوی به میزبانی کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت برگزار شد.

«نادر اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری ویژه برنامه جشن رضوی با حضور خادمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همراه مراسم استقبال از بیرق سبز رضوی و خادمین آستان قدس در مسجد امام خمینی (ره) خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید یاغچیان تبریز گفت: آئین استقبال از خادمین و حاملان پرچم مطهر رضوی با مدح و ثنای آن حضرت و قرائت صلوات خاصه انجام شد و دل و روح و جان عاشقان ثامن الحجج روانه صحن و سرای امام مهربانی‌ها شد و مهمانان عواطف پرشور و عاشقانه خود را به ساحت مقدس امام رئوف تقدیم کردند.

اسماعیلی افزود: سخنران این برنامه «حجت الاسلام علیرضا جلالی» طی سخنانی در مورد فضائل امام رضا (ع)،گفت: تبلیغ سبک و سیره حضرت امام رضا(ع) و اشاعه محبت اهل بیت(ع) از جمله گفتمان های اصلی این کاروان و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور مهمترین هدف خادمان حرم مطهر علی ابن موسی الرضا(ع) است.

وی تصریح کرد:این مراسم که با حضور پرشورعاشقان ولایت برگزار شد،«ریخته گرزاده» مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مدح و ثنای هشتمین حجت سرمد، علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) پرداخت.

اسماعیلی ضمن قدردانی از هیأت امناء و پایگاه بسیج و اعضای کانون مسجد در برگزاری این برنامه معنوی،خاطرنشان کرد:در پایان مراسم تبرکی توسط خادمان رضوی به حاضرین در برنامه اهداء شد.

 

کد خبر 1185207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha