وجود بیش از ۱۸۰ پروژه نیمه تمام در آموزش و پرورش استان همدان

نقوی گفت: اداره آموزش و پرورش استان همدان در حاضر دارای ۱۸۸ پروژه نیمه تمام با کمبود هزینه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که پروژه های ۹۰ درصد به بالا تا اول مهر آماده می شود.

«محمود نقوی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  تمام پروژه‌های نیمه‌تمام و آغاز پروژه‌های جدید برای زمینه‌سازی ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت در این دیار فرهنگی و انقلابی ضروری است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: فراهم کردن شرایط، جهت دسترسی همه دانش آموزانمان در نقاط مختلف محروم و غیر محروم به امکانات آموزشی برابر اقدام کرد.

 

وی افزود: با توجه به گستردگی جغرافیایی و پراکندگی مدارس در استان همدان، کمبود فضا و تراکم بالای دانش آموزی ، لازم است اقدام عاجل در اتمام پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های جدید برای زمینه سازی ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت در این خطه فرهنگی و انقلابی صورت پذیرد.

 

نقوی گفت: با توجه به اینکه توسعه و رشد هر جامعه مرهون تعالیم آموزش و پرورش است باید همه ما دست به دست هم در ارتقاء سطح کیفی تجهیزات و فضای آموزشی استان با هدف ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت قدم برداریم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: آموزش و پرورش استان همدان با داشتن ۳۰۷ هزار دانش آموز در ۲۵۰۰ مدرسه و 41 هزار معلم شاغل و بازنشسته در ۱۹ منطقه جزء استان های برتر کشور است.

 

وی تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش استان در حاضر دارای ۱۸۸ پروژه نیمه تمام با کمبود هزینه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که ان شاءالله پروژه های ۹۰ درصد به بالا تا اول مهر آماده می شود.

 

 

 

کد خبر 1185219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha