آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان رومشکان

رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان رومشکان طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان رومشکان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرزاد حسن پور» امروز در مراسم افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های شهرستان رومشکان که با حضورامام جمعه، معاون فرمانداری، روسای ادارت کمیته امداد، بهزیستی، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و ستاد عتبات عالیات این شهرستان و اعضای شورای شهر رومشکان برگزار شد، اظهار داشت:  کانون های فرهنگی هنری مساجد راستای اجرای فرهنگی، دینی، قرآنی، هنری و مذهبی در طول سال برنامه های متنوعی برگزار می شود که هدف از اجرای این برنامه ها جذب جوانان به مساجد به عنوان پایگاه‌های مهم فرهنگی است.

 

وی با اشاره به طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد، افزود: با توجه به اینکخ اوقات فراغت از بخش های مهم حیات انسان ها شمرده می شود، در کانون های فرهنگی هنری مساجد برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان برنامه ریزی می شود.

 

 رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان رومشکان و مدیرکانون نور مسجد امیر المومنین (ع) این شهرستان ادامه داد: امسال برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می شود.

 

حسن پور افزود: محور برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد امام جماعت و هیئت امنای مساجد است که با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت های مذهبی و دستگاه هایی که در مسجد حضور دارند، برنامه های و فعالیت های کانون های مساجد برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رشد و پرورش استعدادهای بالقوه اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله، استفاده از ظرفیت‌های خود جوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مساجد که در خصوص مبارزه با کرونا و غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون های مساجد با برگزاری برنامه های متنوع دینی و فرهنگی از جمله اهداف طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

حسن پور ادامه داد: برنامه های طرح اوقات فراغت در سال جاری با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی و  اخذ مجوزهای بهداشتی از مراکز مراجع ذی صلاح برای هر گونه مراسم و کلاس های آموزشی برگزار می شود.

 

رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان رومشکان با اشاره به فعالیت 11 کانون فرهنگی هنری در شهرستان رومشکان، بیان کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت در تعداد 9 کانون فرهنگی هنری شهرستان رومشکان اجرایی شده است.

 

در این مراسم همچنین از فعالان فرهنگی، صاحبان اثر کتاب و شاعران برتر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان رومشکان که در زمینه مسجد فعالیت می کنند  تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1185264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha