فوتبالیست عضو کانون فرهنگی‌ هنری آیت الله مروج (ره) تجلیل شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی‌ هنری آیت الله مروج (ره) گفت: «امیرمهدی موسوی‌» بازیکن تیم فوتبال‌ کوثر اردبیل‌ و فوتبالیست عضو کانون فرهنگی‌ هنری آیت الله مروج (ره) با هدف تشویق نوجوانان به ورزش تجلیل شد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: «امیرمهدی موسوی‌» بازیکن تیم فوتبال‌ کوثر اردبیل‌ و فوتبالیست عضو کانون فرهنگی‌ هنری آیت الله مروج (ره) با هدف تشویق نوجوانان به ورزش تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی‌ هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: این فوتبالیست عنوان قهرمانی مسابقات‌ فوتبال‌ بین‌ مدارس را کسب کرده بود و عضو این کانون هستند.

 

وی اعلام داشت: تلاش کردیم با همکاری هیئت امنای مسجد شهرک توحید یک توپ فوتبال به این نوجوانان آینده دار اهدا شود تا استعداد فوتبالی خود را بیش از پیش پیگیر باشد.

 

روشنی صبح ادامه داد: اعضای کانون که در استعدادهای ورزشی موفق به کسب رتبه می شوند هدایایی به آنها اهدا می شود تا زمینه تشویق و ترغیب آنها برای ادامه دادن استعداد خود فراهم شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی‌ هنری آیت الله مروج (ره) تاکید کرد: حضور ورزشکاران در محافل معنوی موجب رشد آنها در رشته ورزشی همراه با اخلاق و روحیه پهلوانی خواهد شد.

 

روشنی صبح افزود: تلاش می کنیم تا با برگزاری مسابقه ها و تشویق نوجوانان و جوانان عضو کانون به شرکت در رقابت های ورزشی استعدادهای خود را کشف و آن را پرورش دهند.

 

کد خبر 1185275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha