شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد مازندران منعقد شد

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه طرح های اشتغال کمیته امداد مازندران بمنظور پایدار سازی مورد نظارت قرار می گیرند، گفت: شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۳خرداد) در جلسه امضای شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه آموزش های فنی و حرفه ای که با حضور «سیدحسین درویشی» مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران برگزار شد، با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی این نهاد است، اظهار کرد: طرح های اشتغال کمیته امداد، بمنظور پایدار سازی مورد نظارت قرار می گیرند.

 

 مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: کمیته امداد در بخش های مختلف به جامعه هدف خدمات ارائه می دهد که اشتغال یکی از آنها است و مقدمه اشتغال ، آموزش است و این نهاد بر طرح های اشتغال نظارت دارد.

 

وی افزود: یکی از علل موفقیت های کمیته امداد، نظارت بر طرح های اشتغال است.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان اجرا می شود و برنامه ریزی های لازم نیز صورت گرفته است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: تکریم و حفظ شأن خانواده های تحت حمایت بسیار با اهمیت است و سامانه امداد هوشمند نیز راه اندازی شد و در اسرع وقت بررسی های لازم  صورت می پذیرد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی و مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای استان با کمیته امداد، بیان کرد: باید در راستای خدمت رسانی به نیازمندان بصورت جهادی و انقلابی وارد میدان شویم.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران هم در این جلسه گفت: این سازمان ارتباط قوی با کمیته امداد استان دارد و با تعامل و مشارکت یکدیگر به نتایج بهتری دست می یابیم.

 

«سیدحسین درویشی» ادامه داد: یکی از شاخص‌های مهم آموزش فنی و حرفه‌ای، تقاضا محوری بودن مرز زمان و مکان است.

 

وی ادامه داد: یکی از الزامات پرداخت تسهیلات اشتغال این است که پیوست مهارت داشته باشد و کمیته امداد به این مقوله اهمیت می دهد.

 
 

کد خبر 1185302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha