جذب ۴۵۰ حامی فرزندان ایتام و محسنین در استان فارس در دهه کرامت

موصلی گفت: حمایت از فرزندان ایتام و محسنین است و در دهه کرامت امسال ۴۵۰ حامی جدید فرزندان ایتام و محسنین در استان فارس جذب شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (دوشنبه 23 خرداد) با اشاره به جذب حامیان نیکوکار در فارس در دهه کرامت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه کرامت امسال، 450 حامی نیکوکار جدید حمایت از 1670 فرزند معنوی خود را در سطح استان بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: حمایت از فرزندان ایتام و محسنین است و در دهه کرامت امسال 450 حامی جدید فرزندان ایتام و محسنین در استان فارس جذب شده اند.

وی اضافه کرد: این حامیان نیکوکار حمایت از یک هزار و 670 فرزند معنوی خود را بر عهده گرفتند و خیرین و نیکوکاران برجسته ای در داخل و خارج استان و حتی خارج از کشور در زمینه حمایت از فرزندان ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند.

موصلی تاکید کرد: مساعدت های هر چند اندک خیرین می تواند گره گشای مشکلات فرزندان معنوی آنها باشد و همراهی نیکوکاران استان در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین قابل قدردانی است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 125 هزار حامی از 27 هزار کودک معنوی خود در استان حمایت می کنند و خیرین و نیک اندیشان در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین شرکت کنند.

کد خبر 1185308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha