بازگشایی شبکه معابر پادگان ارتش اولویت نخست مدیریت شهری است

موحدیان با بیان اینکه بازگشایی معابر در اولویت نخست شهرداری قرار گرفته و شورای شهر نیز از این اقدام حمایت می‌کند، گفت: مدیریت شهری مشهد، در ایام تعطیل و غیرتعطیل، شبانه‌ روز برای به ثمر نشستن این پروژه در تلاش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر، ضمن تبریک مجدد میلاد مبارک امام‌ رضا(ع)، اظهار کرد: حال و هوای ولادت امام‌رضا(ع) کماکان در شهر مشهد حاکم است و پذیرای تعداد زیادی از زائران امام مهربانی‌ها هستیم.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: در ایام دهه کرامت، شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تلاش‌های زیادی داشتند که شایسته تقدیر است.

 

وی به پروژه ساماندهی اراضی پادگان لشکر ۷۷ ارتش اشاره و تصریح کرد: مدیریت شهری مشهد مقدس، در ایام تعطیل و غیرتعطیل، شبانه‌روز برای به ثمر نشستن این پروژه در تلاش است.

 

موحدیان با بیان اینکه بازگشایی معابر در اولویت نخست شهرداری قرار گرفته و شورای شهر نیز از این اقدام حمایت می‌کند، گفت: مطالعات مختلف نیز در موضوعاتی چون فضای سبز، محل جانمایی کاربری‌های فرهنگی و شبکه آب‌های سطحی همزمان در حال اجرا است.

 

رئیس شورای شهر مشهد با تقدیر و تشکر از دستگاه‌های مختلفی که در پروژه ساماندهی اراضی ارتش نقش‌آفرینی داشته‌اند، افزود: بازگشایی شبکه معابر پادگان، برکات بسیاری برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خواهد داشت و امیدواریم هرچه سریعتر محقق شود.

 

وی حضور مستمر اعضای شورای شهر در محل پروژه پادگان ارتش را بسیار ارزشمند و تقویت‌کننده روحیه کارگران و کارکنان فعال در پروژه دانست و اظهارکرد: پس از بازگشایی معابر پروژه یاد شده، در گام بعد به دنبال بازگشایی خیابان بصیرت خواهیم بود.

 

موحدیان گفت: خوشبختانه خیابان ارشادالرضا(ع) هم از وضعیت بصری و ظاهری بسیار خوبی برخوردار شده و رضایت عمومی را به همراه داشته‌است؛ از صبر و حوصله شهروندان در اجرای این پروژه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

کد خبر 1185323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha