اکران فیلم سینمایی «هناس» در سینما‌های کرمانشاه آغاز شد

کنجوری،گفت: فیلم سینمایی «هناس» که به نمایش بخش‌های مختلفی از زندگینامه شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور کشورمان به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه می‌پردازد در کرمانشاه در حال اکران است.

محمدجواد کنجوری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به اکران فیلم سینمایی«هناس» در سینماهای استان ،گفت:  هناس در چهلمین جشنواره فیلم فجر مورد تحسین منتقدان و مخاطبان زیادی قرار گرفت و برنده سیمرغ بلورین نیز در این جشنواره شد.

 

 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه، افزود: در این فیلم که روایتی عاشقانه از زندگی شهید رضایی نژاد است بازیگرانی همچون «مریلا زارعی»، «بهروز شعیبی»، «وحید رهبانی»، «سیاوش طهمورث»، «سولماز غنی»، «امین میری»، «علیرضا نایینی» به ایفای نقش می‌پردازند.

 

وی خاطر نشان کرد: ژانر فیلم درام اجتماعی خانوادگی تولید شده که با نگاهی زنانه به مقطعی مهم و ملتهب از دهه ۹۰ جامعه ایران می‌پردازد و این اثر روایت گر قصه زنی است که زندگی خود را به دلیل تهدیدهای مکرر در آستانه فروپاشی می‌بیند.

 

 

کنجوری تصریح کرد: اکران فیلم در سینما‌های آزادی و بیستون کرمانشاه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو اینترنتی بلیت به نشانی www.gisheh۷.ir مراجعه کنند و  پخش فیلم در شهرستان‌های استان که فاقد سینما هستند از طریق واحد سیار امور سینمایی فراهم شده است.

 

کد خبر 1185333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha