تقدیر و تشکر کوثری از وزارت بهداشت برای صفر شدن آمار فوتی های کرونا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به خاطر صفر شدن آمار فوتی های کرونا به وزارت بهداشت و کادر درمان دست مریزاد میگویم و از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور گفت: به خاطر کسب این موفقیت به کادر درمان دست مریزاد می گویم و از آنها تقدیر و تشکر دارم.


وی افزود: یکی از وعده های آقای رئیسی در تبلیغات انتخاباتی مهاره ویروس کرونا در کشور بود که همگی دیدیم این وعده انتخاباتی آقای رئیس جمهور محقق شد و جنبه عملیاتی پیدا کرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حالی آمار فوتی های کرونا در ایران به صفر رسید و مبتلایان نیز دو رقمی شد که کشورهای مدعی با جمعیت همانند ایران آمار فوتی سه رقمی را همچنان در مورد این بیماری تجربه می کنند.


 کوثری خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال آن بودند تا با تفکر لیبرالی کشور را اداره کنند دائماً سعی داشتند که اینگونه القا کنند که آمریکا و اروپا از ما برتر و جلو تر هستند اما امروز می بینیم که این مسئله درست نیست.


 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود همه تحریم ها و فشارهای دشمنان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ما به جایگاهی رسیده ایم که واکسن مورد نیاز خود را با تکیه بر توان داخلی تأمین می‌کنیم و حتی قادر به صادرات این واکسن نیز هستیم.

 

کد خبر 1185349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha