اعزام نخستین کاروان حجاج کرمانشاهی به  سرزمین وحی

کریمی خو، گفت: امسال ۲۶ خرداد ماه جاری نخستین کاروان حجاج کرمانشاهی که شامل یک کاروان تشیع و یک کاروان اهل تسنن است به عربستان اعزام می شوند.

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به اعزام حجاج کرمانشاهی به  عربستان ،گفت: امسال کاروان‌های کرمانشاه مدینه بعد هستند،  از استان کرمانشاه یک کاروان ۱۳۵ نفره و یک کاروان ۸۵ نفره اهل سنت و یک کاروان ۱۱۵ نفره شیعه  که در مجموع  ۳۳۵ نفر هستند به عربستان اعزام خواهند شد.

 

 

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه ،افزود: با توجه به اینکه دو کاروان که  ۲۶ خرداد  اعزام می شوند  یک کاروان اهل تسنن هم ۲ تیر ماه به حج تمتع اعزام و امسال به هر زائر ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی تعلق گرفته که از شعبه ارزی بانک ملی قابل دریافت است.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: امسال اعزام از فرودگاه امام (ره) تهران انجام خواهد شد  و زائران باید ۴۸ ساعت قبل بار خود را به پلیس فرودگاه تحویل  دهند و حجاج هم یک روز قبل به صورت دسته جمعی و با اتوبوس به سمت فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند.

 

 

کریمی خو با اشاره به ضرورت تزریق واکسن کرونا برای زائران ، تصریح کرد: انجام تست PCR برای زائرین حج تمتع، الزامی است در این رابطه نیز با هماهنگی های انجام شده، زائرین هم در کرمانشاه و هم در جوانرود می توانند برای گرفتن تست اقدام کنند.

 

کد خبر 1185352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha