فاجعه ۷ تیر با هدایت‌های امام خمینی (ره) تبدیل به فرصت شد/ باید جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا علیه ملت ایران برای مردم تبیین شود

حجت‌الاسلام‌ احمدی گفت: فاجعه ۷ تیر یک تهدید عظیم برلی انقلاب نوپای اسلامی بود که با هدایت امام خمینی (ره) به یک فرصت بزرگ و مغتنم برای اتحاد و انسجام عمومی به ویژه علیه مستکبرین و منافقین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام‌ «احمدرضا احمدی» امروز (دوشنبه ۲۳ خرداد) در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» اظهارکرد: فاجعه ۷ تیر برای ملتی که تازه انقلاب کرده بسیار سنگین بود. تقریبا اکثر تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان انقلاب و نظام اسلامی از صدر تا ذیل در دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست پلید منافقین کثیف و با رهبری آمریکای جنایتکار ترور شدند و به شهادت رسیدند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: فاجعه ۷ تیر یک تهدید عظیم برلی انقلاب نوپای اسلامی بود که با هدایت امام خمینی (ره) به یک فرصت بزرگ و مغتنم برای اتحاد و انسجام عمومی به ویژه علیه مستکبرین و منافقین شد.

 

وی افزود: باید چرایی این فاجعه را به ویژه برای نسل جوان تبیین کنیم. یکی از دلایلی که برخی ها برای مذاکره و سازش با آمریکا حمایت می‌کنند برای آگاهی نداشتن آنان از دشمنی ها، جنایت ها و خیانت های آمریکا و اذنابش علیه ملت ایران است.

 

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: این هفته فرصتی است تا به مردم به خصوص نسل های جدید بگوییم که آمریکا در این کشور و با این مردم چه کرد. عداوت آمریکا نسبت به انقلاب و ملت ایران، دشمنی سطحی نیست بلکه با توجه به سیلی‌ای که آمریکا از مردم ایران خورده و دستش از همه مواهب این سرزمین کوتاه شده، عداوتی ریشه‌دار و عمیق است و برای ضربه زدن و نابودی انقلاب اسلامی از همه راه ها و شیوه ها استفاده می کند.

 

وی گفت: در همه جنایت‌ها و فتنه‌ها در این کشور از فتنه های دهه ۶۰ گرفته تا برهم زدن آرامش اجتماعی، ترور مردم و مسئولان نظام، فاجعه ۷۸ و فتنه ۸۸ و غیره دست پلید آمریکا بیرون آمده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: ۴۳ سال است کخ جمهوری اسلامی ایران در تقابل با جبهه کفر و باطل قرار دارد و با هدایت‌های امامین انقلاب و پشتیانی مردم، انقلاب اسلامی هرروز با صلابت‌تر و استوارتر از قبل عرض اندام می‌کند.

 

 

کد خبر 1185365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha