افتتاح سومین جشنواره هنرهای مفهومی ملی ، غرفه مد و لباس در کرمانشاه

برفی،گفت: سومین جشنواره هنرهای مفهومی ملی و غرفه مد و لباس با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه افتتاح می شود.

جمال برفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری  افتتاحیه سومین دوره جشنواره هنرهای مفهومی در استان ،گفت:سومین جشنواره هنرهای مفهومی ملی و غرفه مد و لباس با حضور مدیران و دبیرم شورای فرهنگ عمومی امروز روز دوشنبه۲۳خرداد  راس ساعت۱۷  عصر در محل گالری میرزا رضاکلهر مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی  واقع در میدان غدیر استان افتتاح می شود.

 

رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ،افزود:این جشنواره با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی افتتاح و بازدید برای عموم آزاد است.
 

 

وی خاطر نشان کرد: بعد از اعلام فراخوان از استان های لرستان، همدان، ایلام ،کرمانشاه و تهران  ۴۳  اثر از ۴۱ هنرمند به دبیرخانه ارسال که در مجموع ۳۳ اثر موفق به اجرا و مجوز حضور در مرحله پایانی را دریافت کردند.

 

 

برفی  با اشاره به اینکه  این جشنواره تا ۳۱ خرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت ، تصریح کرد: امروز با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و همچنین دبیر کارگروه مد و لباس وزارت ارشاداسلامی اسامی برگزیدگان این جشنواره اعلام خواهند شد .

 

 

 رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ،اظهار کرد: این جشنواره با هنرهای نوین و متعلق به تهران است که درمیان استان ها در کرمانشاه برگزار می شود و برای بسیاری از استان ها ، این جشنواره غریب است.

کد خبر 1185397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha